پایان مهلت ارسال آثار

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم و عکس اردی‌بهشت، دبیرخانه جشنواره با اعلام ‏افزایش تعداد هنرمندان نسبت به سال گذشته مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمامی عکاسان و فیلمسازان استان هرمزگان اعلام می‌دارد.‏

در دومین جشنواره فیلم و عکس اردی‌بهشت تعداد 44 عکاس با 330 عکس و 20 فیلمساز با 29 فیلم کوتاه‌ شرکت کرده‌اند که آثار ‏ارسالی پس از ثبت اطلاعات در مرحله کدگذاری و آماده‌سازی می‌باشد.

از میان 330 عکس ارسال شده، 60 قطعه عکس جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب    می‌شود. بخش عکس این جشنواره همچون سال گذشته شامل دو بخش فرهنگ هرمزگان و آزاد می‌باشد. انتخاب و داوری عکس‌های دومین جشنواره بر عهده افشین شاهرودی، ابراهیم صافی و امیرعلی جوادیان می‌باشد و در بخش فیلم کوتاه‌ بهزاد خداویسی، ابراهیم سعیدی و محمد مختاری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

دومین جشنواره فیلم و عکس اردی‌بهشت 17 تا 20 اردی‌بهشت 1386در سالن فرهنگ و نگارخانه کورش گرمساری فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌گردد.

این جشنواره را انجمن سینمای جوانان ایران. دفتر بندرعباس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انجمن عکس بندرعباس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار می نماید.